la ESN UPC (Erasmus Student Network UPC) busca nous membres

dimecres, 26 juliol, 2017

Vols coneixer nous estudiants d'arreu del món? Aprendre i viure noves experiències internacionals? Uneix-te a ESN UPC i faràs això i molt més!La millor forma de començar a tractar amb el món Erasmus o de seguir amb aquest un cop el teu ha acabat!

Vols coneixer nous estudiants d'arreu del món? Aprendre i viure noves experiències internacionals? Unint-te a la ESN, apart de fomentar els vincles entre estudiants extrangers i locals, aprendras a moure't per moltes altres situacions com gestionar activitats amb gran nombre de persones, millorar les teves habilitats comunicatives, aprendre a treballar en un entorn canviant i internacional, millorar amb diferents idiomes i començar a endinsar-te dins el món Erasmus.

Erasmus Student Network (ESN) és una gran xarxa europea d’associacions d’estudiants sense ànim de lucre que, sota el lema "students helping students", tenim com a finalitat ajudar els estudiants universitaris que es troben estudiant a l’estranger. L’objectiu d’ESN UPC és promoure la integració dels estudiants d’intercanvi a la UPC, oferinttota l’ajuda i la informació que necessitin. Per aconseguir-ho, tenim un gran suport institucional de la universitat, amb qui en tot moment treballem conjuntament.

Per ajudar els Erasmus a la seva adaptació i integració, organitzem nombroses activitats. La principal és el Programa Mentor, en que assignem tutors (estudiants de la UPC) als estudiants d’intercanvi perquè els ajudin a resoldre tot tipus de problemes. També es fan intercanvis lingüístics entre Erasmus i estudiants locals i, juntament amb altres seccions ESN de Barcelona (UB, UAB, UPF), també es realitzen activitats culturals, festes, excursions per Catalunya i viatges per Espanya.