La professora M. Àngels Puigví guardonada amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2017

dimarts, 25 juliol, 2017

La professora de l'Escola de Camins, M. Àngels Puigví, que ha estat guardonada amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2017 en la modalitat de trajectòria docent.

El dimecres 13 de setembre, a les 12 h, a la sala d'actes de l'Escola Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona, se celebrarà l'acte de reconeixement a la professora M. Àngels Puigví, que ha estat guardonada amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2017 en la modalitat de trajectòria docent.

La professora M. Àngels Puigví impartirà la conferència "De Janus a Maat" durant l'acte, el qual serà presidit pel rector, Enric Fossas Colet i comptarà a la presència del president del Consell Social, Ramon Carbonell Santacana.