Acte de Commemoració del 25è aniversari del Canal i Lliurament de Premis i Reconeixements

El proper divendres 30 de juny a les 11:30 hores, a la sala d’actes de l’Escola de Camins, tindrà lloc l’acte de Commemoració del 25è aniversari del Canal i Lliurament de Premis i Reconeixements.

En el decurs de l’acte es farà el lliurament dels premis de la Càtedra Cercle d’Infraestructures, Marcel Bru i Turull i Millors Expedients Acadèmics dels estudiants de les titulacions de grau i màster de l’Escola. Així mateix, es faran diversos reconeixements al personal de l’Escola.

Enguany, i en motiu de la commemoració del 25è aniversari del Canal d’Investigació i Experimentació Marítima, el doctor Marc A. García, Director de l’Oficina Estratègica de l’àmbit del Pla del delta del Llobregat, impartirà la conferència “Històries de 25 anys (més èpsilon) de certa heterodòxia”.

Data inici
27/06/2017