Professors de l’Escola de Camins guanyen el premi al millor article

dilluns, 26 juny, 2017

Els professors de l’Escola de Camins, UPC-BarcelonaTech, el Sr. Antonio Marí, la Sra. Eva Oller i el Sr. Jesús Bairán, juntament amb els professors de la Universitat de les Illes Balears, el Sr. Antoni Cladera i el Sr. Carlos Ribas, ha estat premiats pel seu article: “Un modelo unificado de resistencia a flexión y cortante de vigas esbeltas de hormigón armado bajo cargas puntuales y repartidas”, en el Congreso Trienal de la Asociación Científico-Técnica del Hormigón Estructural (ACHE) a la Coruña

Durant els dies 20-22 de juny es va celebrar el VII Congreso Trienal de la Asociación Científico-Técnica del Hormigón Estructural (ACHE) a la Coruña. Els objectius fonamentals d’aquest congrés Internacionals d’Estructures són per a donar a conèixer els avenços, estudis i activitats en l’àmbit estructural.

En el marc d’aquest VII Congrés, el jurat ha concedit el premi al millor article de la revista Hormigón y Acero corresponent al trienni 2014-2016, en la categoria d’investigació a (d’esquerra a dreta de la foto):

• Eva Oller
  • Jesús Bairán