Estudiants de l’Escola a la cerca de solucions per a la Marina Interior d’Empuriabrava

dimecres, 3 maig, 2017

Amb motiu del 50è aniversari del naixement de la Marina d’Empuriabrava (Castelló d’Empúries), la Comunitat d’Usuaris de la Marina Interior ha animat la creació d’un taller docent.

El passat divendres 21 d’abril va convidar a 12 estudiants de l’Escola per conèixer de primera mà els problemes que afecten aquesta infrastructura. Acompanyats de responsables de la Marina, el grup va rebre explicacions de les principals afectacions que tenen els ponts, els murs, la qualitat de les aigües i la seguretat de la bocana davant de riscos com el canvi climàtic.

Durant dos mesos aquests estudiants, acompanyats i assistits per professorat de l’Escola, hauran de formular propostes en l’àmbit de  l’enginyeria civil i ambiental que ells mateixos presentaran el proper 17 de juny a la Taula Rodona: Empuriabrava, dia 1 dels propers 50 anys.

Aquesta activitat  s’emmarca en el que es coneix com aprenentage per servei, on sota  demanda d’algun actor de la societat els participants adquireixen competències treballant sobre problemàtiques reals.