Ja s'han obert les inscripcions a la XX Edició del Fòrum Futur Civil

dilluns, 20 març, 2017

Des d'avui fins al proper 27 de març ja et pots inscriure per participar en les trobades amb empreses del Fòrum Futur Civil que se celebrarà el proper dimecres 29 de març.

L'equip de Futur Civil us convida a participar en la XX edició del Fòrum d'Empresa Futur Civil que se celebrarà el proper 29 de març a l'Escola.

Enguany s’ha decidit canviar els tradicionals estands per una sèrie de rondes d’entrevistes curtes entre petits grups d’estudiants i els representats de cada empresa. L’objectiu és reduir el temps d’espera per a parlar amb les empreses i permetre un major diàleg amb els seus representants de tal manera que el contacte amb ells no es limiti a entregar el CV. Es recomana buscar prèviament informació bàsica sobre les empreses amb les quals es parlarà, adequar el CV al perfil que cerca cadascuna i portar algunes preguntes preparades que us siguin d’utilitat.

En finalitzar les rondes d’entrevistes hi ha un període de temps establert per al contacte lliure entre empreses i estudiants, de manera que aquells estudiants que no hagin pogut parlar amb alguna empresa que era del seu interès ho puguin fer. A més, durant les rondes d’entrevistes els membres de la organització del fòrum que estiguin controlant l’accés a la sala indicaran si hi ha alguna plaça lliure per l’absència d’estudiants inscrits.

Per tal d’inscriure’s al fòrum cal respondre el formulari d’inscripció, en el qual es demanen dades bàsiques de contacte i amb quines empreses es voldria parlar. L’assignació de places per a les rondes d’entrevistes serà per odre d’enviament dels formularis (First In First Out) amb prioritat dels estudiants de l'Escola de Camins.

Estigues al dia de totes les novetats d'aquesta edició:

WEB: https://futurcivil.upc.edu/ca

FACEBOOK: /futur-civil