Futur Civil - Presentació de Ferrovial Agroman

Dimecres 23 de novembre Ferrovial ens visita per explicar com és el món laboral i com superar nous reptes!
No us perdeu aquesta oportunitat!

El proper dimecres dia 23 de Novembre s'acollirà a Ferrovial Agroman en el marc de les xerrades que organitza l'Associació Futur Civil. Ferrovial Agroman exposarà els projectes que té actualment, l'organització de l'empresa, les necessitats de personal i també les oportunitats que ofereix als estudiants.

Posteriorment, els assistents mantindran un primer contacte amb l'equip de Recruiting. Per aquest motiu us agrairíem que us inscriguéssiu en el següent formulari per tal de fer una previsió d'assistència: https://goo.gl/forms/c7tu9yQ86zlRJJfz1

Els perfils que més es busquen són estudiants del Màster de Camins, Canals i Ports, que estiguin fent o hagin de fer mobilitat als EEUU (IIT), Austràlia, Sud-Amèrica... Tot i que també s'estudiaran altres possibilitats per a treballar a Europa.

Recordeu: la xerrada tindrà lloc el proper dimecres 23 de novembre durant la Franja Cultural (12h-14h) a la Sala de Tesines (C1-002).

Us animem a tots a assistir-hi!

Escola de Camins, Sala de Tesines C1-002
Data inici