Curs Avançat d'Iber

Curs Avançat de modelització 2D amb Iber. Barcelona, 15 i 16 de decembre. Descomptes per estudiants.

Iber és un model matemàtic bidimensional de simulació de flux d'aigua desenvolupat pel GEAMA (UdC), l’Institut Flumen i el CIMNE (UPC). El programa ha estat dissenyat per l'avaluació de zones inundables, trencament de preses, transport de sediments i processos ambientals de contaminació. Es pot descarregar gratuïtament des de www.iberaula.com.

Dins del Programa de Transferència de Tecnologia l'Equip Iber organitza un Curs Avançat on es mostraran aspectes relacionats amb la simulació de inundacions urbanes, anàlisis de trams a pressió, estudi d'obres hidràuliques, modelització hidrològica distribuïda, transport de contaminants i transport de sediments.

El preu és de 350 € (general) i de 250 € (reduït, estudiants i aturats).

Inscriu-te a inscriptions@ibercursos.com. Places limitades

Més informació a http://www.ibercursos.com/vpage/0/5/Barcelona2016.

Data inici
15/12/2016