Sessió Informativa Màster Gestió d'Infraestructures

Del 5 d’octubre de 2015 al 22 de juny de 2016 tindrà lloc una nova edició del Màster en Gestió d’Infraestructures organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya i el Cercle d’Infraestructures.

El màster està dirigit a Enginyers de Camins, Canals i Ports; Enginyers Industrials; Enginyers Tècnics; Economistes; Advocats; Arquitectes i Arquitectes tècnics; Professionals del sector de les infraestructures; Alumnes d’últim curs de grau relacionat amb el sector de les infraestructures.

És important saber que l’estudiant podrà realitzar PRÀCTIQUES EXTRACURRICULARS en empreses patrones i col·laboradores relacionades amb el món de les infraestructures durant el període de realització del màster.

Aula B1-212 de l’Escola de Camins
Data inici