Seminaris de Transport 2015

Seminaris de Transport intenta donar una visió complementària a la docència que s’imparteix a la Universitat amb una casuística de temes d'actualitat sobre transport, mobilitat i logística i en general sobre la planificació i gestió d’infraestructures de transport, presentats per reconeguts professionals i alts càrrecs institucionals.

Els seminaris consten d'una exposició per part del ponent i d'un col·loqui obert amb els assistents.

L’assistència i aprofitament dels Seminaris de Transport tindrà el reconeixement de 2 crèdits ECTS per als graus d’Enginyeria Civil, Enginyeria de Construcció i Enginyeria Geològica i per als Màsters en Enginyeria de Camins, Canals i Ports, en Logística, Transport i Mobilitat i en Enginyeria Civil.

Consulta el programa

Entrada lliure. El control d'assistència es farà mitjançant signatura.

IMPRESCINDIBLE inscripció: catedra.abertis@upc.edu

Escola de Camins, aula A1 001