2a edició del curs especialitzat en "Energies Renovables"

Del 19 de setembre al 19 de desembre (tots els divendres), de 15.30 a 19.30 hores a la seu del Col·legi d’Enginyers de Camins tindrà lloc la 2a edició del curs especialitzat en Energies Renovables. L’objectiu del curs és proporcionar als assistents una formació complementària en les tecnologies de producció d'energia renovable amb un enfocament molt pràctic.

Amb un quadre de professors d'alta qualificació i experiència en aquest sector, en aquest curs s'estudiaran les diferents tecnologies més utilitzades actualment, excepte la hidràulica, presentant els últims avanços de la tècnica i s'analitzarà com enfrontar-se a un projecte de renovables des de tots els punts de vista: jurídic, tarifari, tècnic, ambiental i economicofinancer. Finalment es donaran les línies estratègiques per ajudar als alumnes a començar a treballar en el sector de les energies renovables i/o a reorientar la seva trajectòria professional.

L'acreditació del Curs estarà avalada pel Col·legi d'Enginyers de Camins i l’Institut Català de l'Energia (ICAEN) de la Generalitat de Catalunya.

Consulta el programa detallat del curs a www.camins.cat

Per a més informació truca al 93 204 34 12 (Elisabet Sosa) o envia un e-mail a 07esp@ciccp.es.

Col·legi d'Enginyers de Camins (c/ Dels Vergós, 16)
Data inici
19/09/2014