Curs de Linkedin

CURS DE LINKEDIN PER ALS ALUMNES DE L'ESCOLA DE CAMINS DE BARCELONA

El Col·legi de Camins, amb la col·laboració de l'Escola,  ha organitzat dos cursos de Linkedin adreçats als seus estudiants, estiguin o no precol·legiats.  Els cursos, impartits pel nostre company Álvaro Urbano (col. Nº 12413 - Promo 1994), tindran lloc els propers dies 7 i 10 d’abril a la seu del Col·legi.

Linkedin és la major xarxa professional a nivell internacional amb més de 200 milions d’usuaris en 200 països i territoris d’arreu del món. Des de fa un temps, l’Álvaro ofereix els seus coneixements per ajudar a aquells que vulguin conèixer aquesta xarxa social per tal d’augmentar la seva productivitat i rendiment a nivell professional.

Per tal de conèixer aquesta xarxa socioprofessional o treure-li profit al teu perfil, es proposen aquests dos cursos per nivells:

> Nivell bàsic o d’iniciació:

Dia: 7 d’abril

Objectius del curs:

• Conèixer la xarxa socioprofessional LinkedIn.
  • Crear un perfil a LinkedIn

> Nivell avançat:

Dia: 10 d’abril
Objectius del curs:

• Millorar i fer atractiu el teu perfil a LinkedIn (fotografia, experiència, educació, aptituds).
  • Seguiment de grups, empreses, etc. Treure-li profit al teu perfil.

*En ambdós cursos serà necessari disposar de portàtil o tablet.

> Informació d’interès:

Dates:

Bàsic: 7 d’abril
Avançat: 10 d’abril
Horari: de 17 a 20 hores
Lloc: Col·legi d’Enginyers de Camins (c/ Dels Vergós, 16)
Places limitades
Preus:
Nivell bàsic: 10 €/persona
Nivell avançat: 15 €/persona

Inscriu-te trucant al 93 204 34 12 (Elisabet Sosa), enviant un correu electrònic a 07esp@ciccp.es, tot indicant les teves dades personals i en quin curs vols inscriure’t.

Col·legi de Camins (C/del Vergós, 16)
Data inici
07/04/2014