Les col·laboracions públic-privades i l’enginyeria civil

Seminari “Les col·laboracions públic-privades i l’enginyeria civil” amb Sr Josep Anton Grau Director General d’ATM

“Les col·laboracions públic-privadesi l’enginyeria civil”

Aquest seminari, integrat en el programa del Curs de Postgrau “Gestió Privada de les Infraestructures” que forma part del Màster en Gestió de les Infraestructures, es realitza des de fa més de 14 anys (amb la denominació de sessions magistrals). Enguany l’obrim lliurament tant als membres de l’escola com a tots els interessats en la provisió, gestió i fiançament d’infraestructures des de la part privada.

La marcada experiència dels ponents i la profunda actualitat de la temàtica fa que sigui molt enriquidora l’assistència al seminari per part d’alumnes, professorat de l’escola i totes aquelles persones interessades. Els darrers 20 anys s’han significat per uns canvis en els mecanismes de proveïment d’infraestructures, que han tingut com a conseqüència un decreixement en la inversió directa per part de l’administració. Aquest canvis, que afecten directament als enginyers civils, tenen que provocar irremeiablement un canvi de paradigma en el nostre ensenyament i en les nostres tasques professionals.

L’acte d’inauguració del seminari va tenir lloc a l’aula C2 002 (Aula de Tesi/Tesines) el pasat 17 de febrer a les 18:00h, amb parlaments del director de l’Escola, Sr. Sebastià Olivella i del president de la Fundació Cercle d’Infraestructures, Sr. Pere Macias. Seguidament realitzarà la seva ponència, el Sr. Xavier Flores, director general de infraestructures i mobilitat terrestre de la Generalitat.

Consulta el programa

Escola de Camins, Aula B1-003