El proper dimecres dia 4 de desembre a les 12 hores, a la sala d’actes de l’Escola, se celebrarà l’Acte de Lliurament de la XV Convocatòria dels Premis BASF Construction Chemicals 2013.

L’acte comptarà amb la presència del professor Sebastià Olivella, director de l'Escola de Camins, del Sr. Jaume Fornt, director de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, del Sr. Eduardo Brandao, director de BASF Construction Chemicals Iberia i del Sr. Xavier Font, degà del Col·legi d’Enginyers Tècnics d’Obres Públiques de Catalunya.

Es lliuraran els premis als millors treballs final d’estudis relacionats amb l’àmbit d’actuació de l’empresa BASF Construction Chemicals Espanya amb independència de la titulació en el marc de la qual presentin el treball.

Per a més informació: http://www.camins.upc.edu/universitat-empresa/premis-amb-empreses.

Sala d'Actes de l'Escola de Camins
Data inici
04/12/2013