Sessió informativa sobre un nou pla de finançament col·lectiu a la UPC

El dimecres 5 de juny de 2013, a les 11 h. tindrà lloc a l'Aula Màster del Campus Nord de la UPC una sessió informativa sobre Suma UPC, un pla pilot sobre finançament col·lectiu (crowdfunding) de projectes de la Universitat. La intenció d'aquesta iniciativa és motivar el compromís de la societat, de persones i empreses que vulguin sumar-se al projecte transformador que és avui la universitat pública.

Més informació: www.suma.upc.edu

El vicerectorat de Relacions Institucionals de la UPC posa en marxa un pla pilot sobre finançament col·lectiu (crowdfunding) de projectes de la Universitat, anomenat Suma UPC. La intenció d'aquesta iniciativa és motivar el compromís de la societat, de persones i empreses que vulguin sumar-se al projecte transformador que és avui la universitat pública.

El dilluns 10 de juny de 2013 s'obre la selecció de projectes susceptibles de participar en aquesta iniciativa de micromecenatge, que es desenvoluparà la propera tardor. De moment, Suma UPC és una iniciativa pilot concebuda per extraure informació sobre la seva conveniència i possibilitats a la Universitat.

Alguns dels projectes que podrien tenir cabuda al pla Suma UPC són iniciatives dels estudiants vinculades a la docència i l'emprenedoria, finançament d'infraestructures per a la recerca, de projectes per a la millora dels espais i recursos per a l'aprenentatge, solucions a problemes del sector productiu amb impacte social, respostes a necessitats o problemes amb enfocament tecnològic. Els equips seleccionats es formaran amb el suport de professionals experts en micromecenatge, per tal que les seves propostes s'adaptin al màxim a aquest tipus d'iniciativa.

Aula Master. Campus Nord UPC
Data inici