Curs sobre projecte i rehabilitació d'edificis en zones sísmiques

Adreçat a enginyers i arquitectes superiors o tècnics involucrats en intervencions d'estructures d'edificació en sentit ampli. Dirigeix Francesc López Almansa (doctor enginyer de camins i professor d'Estructures a l'Arquitectura de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona), que és professor del curs juntament amb Alfredo Arnedo (doctor enginyer de camins) i Fernando Purroy (arquitecte).

Més informació: Annabel Tarancón - tel. 93 118 08 65 - annabel.tarancon@talent.upc.edu

Els mètodes d'anàlisi, projecte, construcció, reforç i rehabilitació d'edificis sotmesos a accions sísmiques han experimentat importants avenços les últimes dècades, fruit de l'activitat investigadora arreu del món i de l'experiència aportada pels danys observats als terratrèmols recents. La complexitat i la varietat de les tècniques proposades s'ha incrementat significativament.

Més informació:

Annabel Tarancón
tel. 93 118 08 65
annabel.tarancon@talent.upc.edu

Lloc
School of Professional & Executive Development - Tech Talent Center 22@ Barcelona
Data inici
22/10/2012