9è Premi abertis de Recerca en gestió d'infraestructures del transport

Lliurament del 9è Premi abertis de Recerca en Transport que convoca la Càtedra abertis-UPC. L'acte serà presidit pel rector de la UPC, Antoni Giró, i comptarà amb l'assistència del secretari de Territori i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Damià Calvet, del conseller delegat d'abertis, Francisco Reynés i del director de l'Escola de Camins, Sebastià Olivella.

En aquesta edició es lliurarà també el 1r Premi internacional abertis de recerca en gestió d'infraestructures de transport, escollit entre els guanyadors dels premis de les càtedres dels diferents països que formen la xarxa internacional de càtedres abertis. Hi assistirà també el professor Simon Cohen, director de la càtedra abertis a França.

Escola de Camins. Sala d’actes - Edifici C2 - Campus Nord
Data inici