Seminari sobre operacions de trànsit

Coincidint amb el lliurament del Premi Abertis de Recerca en transport, la càtedra UPC-Abertis organitza el Seminari "Ex-ante and ex-post assessment of the taxi & bus lane of the northern A1 motorway in Paris" impartit pel professor Simon Cohen, de l'École des Ponts ParisTech i director de l'Abertis Chair on Transport Infrastructure Management a França.

El curs s’impartirà en anglès, és gratuït i tindrà lloc al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya (edifici B1, aula 005) el divendres 26 d’octubre de 11 h a 13 h.

El termini d’inscripcions acaba el dijous 25 d’octubre de 2012.

Inscripcions i documentació: web del CENIT

Simon Cohen és investigador sènior, professor de l’Institut français des sciences et technologies des transports, de l’aménagement et des réseaux (IFSTTAR), professor de l'École des Ponts ParisTech i director de l'Abertis Chair on Transport Infrastructure Management a França.

En concret, el seminari tractarà l'impacte de les pràctiques de carrils administrats a la xarxa d'autopistes. Es presentarà una prova d'un carril exclusiu per a taxi i autobús en una autopista del nord de París en què es va fer una simulació mitjançant l'aplicació d'un model de simulació macroscòpica. Es presentaran els principals resultats i conclusions d'aquest estudi.

Inscripcions i documentació.

Escola de Camins - Edifici B1 - aula 005. Campus Nord