Anton Costas, conferenciant de la càtedra UPC - Endesa Red

El catedràtic de Política Econòmica de la Universitat de Barcelona Anton Costas pronunciarà la conferència "Energía, política y sociedad. ¿A quién hablan los expertos?", dins el cicle Conviure amb la cultura del no que organitza la càtedra UPC-Endesa Red Victoriano Muñoz Oms.

Anton Costas dirigeix el màster en Economia i Regulació dels Serveis Públics Econòmics de la Universitat de Barcelona.

El seu àmbit d'estudi són els processos de formació de polítiques públiques i el paper que hi juguen les idees, els interessos i les institucions.

És autor de diversos llibres i nombrosos articles i assajos. A més, desenvolupa una intensa activitat de divulgació i debat sobre qüestions econòmiques actuals a través conferències, seminaris, articles i col·laboracions en mitjans de comunicació escrita i audiovisual.

És vicepresident del Cercle d’Economia i membre de diversos patronats i fundacions.

Centre d'estudis Jordi Pujol. Passeig de Gràcia, 88. Barcelona
Data inici