Sessions de benvinguda als nous estudiants

Els dies 5 i 6 de setembre l'Escola convoca sessions d'orientació per als estudiants de nou ingrés. Les reunions tindran lloc a la sala d'actes de l'Escola (edifici C2 del Campus Nord) i són d'assistència obligada.

L’assistència a aquesta sessió és obligatòria i la seva finalitat és explicar amb detall als nous estudiants el desenvolupament del curs acadèmic i del sistema de tutories. Les reunions estan programades pels dies 5 i 6 de setembre en el següent horari:

Grau en Enginyeria de la Construcció: dia 5 de setembre a les 15 h. Sala d'actes.
    Grau en Enginyeria Civil: dia 6 de setembre a les 9 h. Sala d'actes
    Grau en Enginyeria Geològica: dia 6 de setembre a les 11:30 h. Sala de tesines.

Els estudiants de nou accés també hauran de completar una enquesta i, per això, els dies 5, 6 i 7 de setembre tindran accés a l’aula informàtica 101 de l’edifici D1, entre les 8 i les 20 h.

Escola de Camins. Edifici C2. Sala d'actes i Sala de tesines
Data inici