Acte d’entrega dels Premis Dobooku 2016

dimecres, 11 gener, 2017

El proper 24 de gener a les 19:00h al Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya, se celebrarà la 3a edició dels Premis Dobooku on es premiarà el millor disseny d’obra pública entre els futurs Enginyers de Camins.

Des de l’any 2014 l’Associació Dobooku organitza aquests premis per valorar els millors projectes d’obra pública entre estudiants. Els premis faciliten el contacte entre estudiants, recent titulats i futurs companys de professió i són per tant una eina més per fer el salt de la Universitat al món professional.

Per a inscripcions: inscripcions@camins.cat

Per a més informació:

Dobooku és una associació sense ànim de lucre que entre d’altres activitats en destaca un magazín digital sobre disseny, estètica i obra pública. La publicació va néixer el 23 d’abril de 2013 com un espai de contingut lliure amb l’objectiu de trencar amb la rigidesa tradicional i reflexionar sobre l’estètica i el disseny en l’obra pública.

19:00 h.   Visualització dels projectes finalistes en els panells exposats:

1. Marc Reina Redondo: Passarel·la cicle-peatonal sobre la Riera de Palau (Terrassa).
  2. David Jaquet Cera: Projecte de connexió internacional de l’A-139 a Benasque amb la D-125 en Bagnères-de-Luchon (Osca).
  3. Albert Miralles Sorribes: Projecte constructiu de la variant de la carretera C-14 (Agramunt).
  4. Víctor Casado Pérez: Projecte de variant de la N-432 a Puerto Lope (Granada).

19:30 h.  Benvinguda i presentació del Col·legi d’Enginyers de Camins.

• Oriol Altisench, Degà del Col·legi d’Enginyers de Camins

19:45 h.  Introducció a l’acte de lliurament de premis.

• Oscar Maza, Enginyer de Camins i soci de Dobooku

20:15 h.  Valoració del jurat i anunci del guanyador dels Premis Dobooku 2016:

1. Xavier Font Sola: Enginyer de Camins, Canals i Ports i Chartered Engineer (CEng MICE, UK). Director d'Alfa Polaris S.L.
  2. Valentin Aceña Ramos: Cap de l'Oficina Tècnica responsable de la Planificació, Projecte i Construcció d'Obres de Millora de la Xarxa de Carreteres de la Diputació de Barcelona. Professor Associat del Departament de Projectes a l'ETSECCPB - UPC
  3. Andreu Estany i Serra: Director del departament d'Arquitectura i Urbanisme a ESTEYCO S.A.P. Autor de diferents publicacions de la Fundació Esteyco ("Arquitectes entre Enginyers", "Cartagena d'Índies: Realitat i Futur" i "Esbossos").
  4. Imma de Josemaria Galve: Directora i fundadora de IM+ Arquitectura. Professora Associada del Departament de Projectes a l'ETSAB - UPC. Professora convidada de la Universitat de Stuttgart i de l'Escola Sert (COAC). Col·laboradora de la revista DPA

20:30 h. Col·loqui participatiu: “La cultura del disseny a l’Obra Pública”

• Moderador: Jaume Guàrdia, Enginyer de Camins i soci fundador de Dobooku

21:00h.  Cloenda de l’acte a càrrec d’Oriol Altisench i espai de networking acompanyat d’un refrigeri