Convocatòria dels Premis dobooku 2016

divendres, 20 maig, 2016

Es convoquen els Premis dobooku 2016 per tots els estudiants de Grau o Màster de l’Escola de Camins de Barcelona que hagi realitzat un projecte o treball en el curs 2015/2016.

La data límit per participar és el 30 de setembre del 2016.

Es convoquen els Premis dobooku 2016 per tots els estudiants de Grau o Màster de l’Escola de Camins de Barcelona (ETSECCPB) que hagi realitzat un projecte o treball en el curs 2015/2016.

Es concedirà el premi al Projecte d’obra pública amb el millor disseny. Per participar s’ha d’enviar un mail a info@dobooku.com amb un màxim de 2 panells de mida DIN A2 (en format pdf) amb tota la informació gràfica i descriptiva que es vulgui presentar. Qualsevol informació fora d’aquests panells no es valorarà. La data límit per participar és el 30 de setembre del 2016.

Els finalistes dels premis podran optar a una beca de pràctiques professionals en una oficina tècnica amb reconeixement internacional en el disseny de infraestructures d’obra civil.

Tant el projecte guanyador con els finalistes es presentaran en un acte públic i tindran difusió online en la web: www.dobooku.com

La informació completa sobre les condicions de participació es poden trobar a: http://www.dobooku.com/bases-de-los-premios-dobooku-2016 o envieu un mail a info@dobooku.com