Obertura d’urna Eleccions parcials Junta d’Escola 2016

divendres, 6 maig, 2016

Les eleccions parcials per a la provisió de vacants en els sectors PDI i EGM de la Junta d’Escola de Camins 2016 se celebraran des del dia 09/05/2016 a les 10.00h fins el dia 11/05/2016 a les 12.00h i es realitzaran a través del sistema de vot electrònic.

Per exercir el dret a vot, haureu d’accedir durant els períodes de votació a aquest enllaç i disposar d’un dels següents certificats digitals:

-    UPC: certificat emès per la universitat i que s’instal•la en el carnet UPC. El certificat pertany a la jerarquia de certificació d’Universitats i Recerca de l’Agència Catalana de Certificació..
-    DNI-e:. Emès per la Direcció General de la Policia (Ministerio del Interior) En aquest enllaç trobareu informació sobre com operar amb aquests certificats.

En cas que no disposeu de cap d’aquests certificats,  podeu votar utilitzant un certificat digital d’un sol ús que garanteix la confidencialitat i secret del vot electrònic i que generà el sistema quan us identifiqueu amb el vostre usuari i contrasenya de la UPC.

Si requeriu més informació,  podeu consultar l'apartat de procesos electorals del web de l'Escola o bé adreçar-vos a oficina.oae@upc.edu