Jornada d'Escola

dimecres, 30 març, 2016

El proper dia 6 d'abril se celebrarà la Jornada d'Escola: un dia ple d'activitats diverses pensades per a la interacció dels alumnes amb els diferents agents del camp de l'Enginyeria Civil .

Una oportunitat única de conèixer de primera mà què hi ha fora de les aules i posar-se al dia amb la realitat del sector.

Obert a la participació tant d'alumnes com de professors, les activitats programades són tant diverses com conèixer un projecte d'investigació punter que es realitza a l'Escola o participar en els interessants workshops organitzats per associacions, sense oblidar la presentació dels Col·legis professionals o la oportunitat de conèixer la tasca i els projectes d'Enginyers Sense Fronteres. T'ha picat la curiositat?

HORARI

9:15h Es repartiran les acreditacions al Hall del C2

9:30h - 10:00h Benvinguda
Sala d'actes

10:00h - 10:30h Serveis d'alerta primerenca hidrometeorològics
Sala d'actes Un professor del Centre ens parlarà del projecte d'investigació punter en el sector en el que està treballant

10:30h - 11:00h Gestión de la restauración en la explotación Vallcarca 3.889 y compatibilización de la actividad con la fauna
Sala d'actes Xerrada d'un tema d'actualitat a càrrec d'un professional del Col·legi de Mines

11:00h - 11:30h "La unitat d'enginyeria Geològica del ICGC"
Sala d'actes Xerrada a càrrec d'un professional del sector en representació de l'Associació d'Enginyers Geòlegs

11:30h - 12:00h Coffee Break
Hall del C2 Descans amb cafè i pastes per tothom. Temps per xerrar amb els ponents i fer una mica de networking

12:00h - 13:00h Presentació dels Col·legis Professionals
Sala d'actes Presentació per part dels Degans dels tres col·legis que donen servei als estudiants de l'Escola. S'explicarà què és el Col·legi, així com el que ofereix. També es parlarà de la possibilitat dels estudiants de precol·legiar-se.

13:00h - 14:00h Espai d'Entitats
Hall del C2 En aquest espai tindreu la oportunitat d'apropar-vos als stands dels Col·legis i precol·legiar-vos in situ, així com descobrir les activitats d'Enginyeria sense Fronteres i UPC Alumni

Workshops - de 15:30h a 19:00h

Inscriu-te a l'enllaç: https://daec.camins.upc.edu/activitats/jornades-de-lescola