Cursos Model IBER

divendres, 22 gener, 2016

Nous Cursos del model matemàtic de càlcul bidimensional en làmina lliure, IBER, amb descomptes per a estudiants!

- Curs Bàsic d'Iber
- Curs de Trencament de Presses i Basses
- Curs de Modelització de la Qualitat de l'Aigua
- Curs de Modelització Hidràulica d'Estructures

Inscripcions obertes fins el 27 de gener

Estàs a punt de finalitzar els estudis i vols especialitzar-te? Descobreix el món de la modelització hidràulica de la mà del programa gratuït Iber desenvolupat a l'Escola, IBER (UPC-FLUMEN, UdC-GEAMA i CIMNE).

Podràs iniciar-te en el programa amb el Curs Bàsic o profunditzar en mòdul de càlcul específics com el Trencament de Presses i Basses, la modelització de contaminants a l'aigua amb el mòdul de Qualitat de l'Aigua o conèixer com introduir estructures (sobreeixidors, comportes, dics, pots, etc.) i saber interpretar els resultats amb el Curs de modelització Hidràulica d'Estructures.

Trobaràs tota la informació sobre els Cursos a www.ibercursos.com i sobre el model Iber a www.iberaula.es