Oferta de places de becari de col·laboració a l'Oficina de Mobilitat Internacional d'Estudiants (OMI)

dijous, 3 desembre, 2015

L'OMI dóna atenció al taulell principalment a estudiants internacionals; als que es dóna informació d’acollida i, sobretot, sobre tràmits legals amb la Policia o la Subdelegació del Govern a Barcelona. En aquesta oficina  s’atenen estudiants internacionals de procedències i cultures molt variades.

En aquest enllaç trobaràs el document informatiu amb el detall de les places ofertades per fer de becari de col·laboració a l'OMI.

Si hi estàs interessat...
Els interessats han de remetre el seu currículum vitae per e-mail a l’adreça: oficina.mobilitat.internacional@upc.edu
indicant al títol del missatge “Candidat becari col·laboració”.
Si us plau, no oblidis indicar dintre del text del missatge el perfil per al qual et presentes:
- Becari OMI;
- Becari OW.
Pot ser per a ambdós perfils (llavors indica per quin tens preferència) o bé només per un (aleshores indica la referència “becari OMI” o “becari OW”).

Termini
Pots enviar el teu CV per e-mail fins al 4 de desembre de 2015.

Oficina de Mobilitat Internacional d'Estudiants
Edifici BIB, planta baixa. Campus Nord UPC.
E-mail: oficina.mobilitat.internacional@upc.edu