Selecció estudiants de 1r de Grau per concurs RYM interuniversitari

dilluns, 9 novembre, 2015

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), entitat coordinadora de les activitats de la Setmana de la Ciència a Catalunya, organitza la quarta edició del concurs "Research Your Mind" (RYM)  el proper 16 de novembre. Al concurs participarà un equip format per dos estudiants de primer de grau de les universitats catalanes.

Les parelles integrants dels equips de cada universitat hauran de respondre preguntes sobre diferents disciplines científiques.
El primer equip classificat guanyarà 2 Tauletes Samsung Galaxy i 2 auriculars de diadema.
El segon equip classificat obtindrà 2 Tauletes Samsung Galaxy.
A més, tots els participants rebran un obsequi.

Si ets estudiant de primer de grau de la UPC i vols representar a la nostra Universitat al RYM:

• Busca un altre estudiant de 1r de grau que vulgui formar parella amb tu.
  • Entra al formulari que s'obrirà dimarts 10 de novembre a les 8h. Trobaràs l'accés a la pàgina http://www.upc.edu/aprendre/estudis/setmanaciencia
  • Emplena les dades de contacte de cada membre de la parella.
  • Respon les preguntes de cadascuna de les categories (són 2 preguntes de cada categoria del joc RYM).
  • Cada parella només pot respondre una vegada el formulari.
  • La primera parella que respongui correctament totes les preguntes serà la guanyadora i podrà representar a la UPC en l'edició interuniversitària que se celebrarà el 16 de novembre.
  • En el cas que cap parella concursant respongui correctament totes les preguntes es seleccionarà la primera parella que hagi respost més preguntes correctament.

El Servei de Comunicació es posarà en contacte amb la parella guanyadora un cop confirmat que compleixen el requisit de ser estudiants de 1r de grau a la UPC.