La costa catalana davant d'un escenari de canvi de clima

dijous, 29 octubre, 2015

El proper 9 de novembre, de 9:30 a 13:30, a la sala d'actes de l'Escola de Camins, tindrà lloc la jornada: La costa catalana davant d'un escenari de canvi de clima. La jornada està organitzada pel Centre Internacional d'Investigació dels Recursos Costaners, CIIRC-LIM/UPC i el Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible, Generalitat de Catalunya, CADS

Inscripció gratuïta.

Catalunya és un país amb més de 800 km de costa, amb una elevada diversitat pel que fa a morfologia i  paisatge. Aquesta franja litoral, a més, concentra una gran part de la població catalana, així com nombroses activitats econòmiques i infraestructures d’importància estratègica pel país. És, finalment, una zona especialment vulnerable als canvis en les condicions climàtiques, especialment pel l’increment significatiu del nivell mitjà del mar projectat per les properes dècades.

La  jornada "La costa Catalana davant d'un escenari de canvi de clima", organitzada pel Centre Internacional d’Investigació dels Recursos Costaners (CIIRC) i el Consell Assessor per el Desenvolupament Sostenible (CADS) té com a objectiu analitzar els principals factors climàtics (actuals i futurs) que tenen un impacte sobre la costa catalana –especialment en les zones més vulnerables- i les diferents iniciatives que s'estan duent a terme per millorar el coneixement necessari per a la presa de decisions en aquest àmbit.

Per fer aquest a anàlisi, la jornada compta entre els seus ponents amb investigadors que fan recerca en el marc del projecte europeu RISES-AM, membres del Grup d'Experts en Canvi Climàtic de Catalunya i (GECCC), i representants d’institucions públiques que treballen en l’àmbit del canvi climàtic a Catalunya.

Més informació i inscripcions al: 93 4016468 o bé  info.lim@upc.edu