Voluntariat UPC Alumni

divendres, 9 octubre, 2015

L’Ajuntament de Sant Just Desvern i la Universitat Politècnica de Catalunya convoquen, a través d’UPC Alumni, un programa de voluntariat que se centrarà en l’anàlisi i millora en termes arquitectònics i d’optimització energètica, funcional i urbanística de la ciutat.

Al llarg de la segona meitat del programa s’analitzarà l’estat d’una Masia del segle XVIII, i es proposaran mesures perquè sigui rehabilitada com a centre d’optimització de la ciutat i el seu entorn.

Els estudiants participants estaran guiats per un grup voluntari de professors amb experiència a la UPC.

Destinataris: Obert als estudiants dels darrers cursos o màster de l’ETSAB, ETSAV, l’ETSECCP i de l’EPSEB.

Durada: El programa s’estructura en quatre quadrimestres però és probable que s’estengui a cinc. Cada estudiant podrà participar en un quadrimestre i reconèixer els crèdits corresponents. Tot i que es contempla la possibilitat que els estudiants interessats puguin allargar el període de voluntariat.

Inscripció: a l'oficina d'UPC Alumni, Edifici Til·lers, carrer Jordi Girona, 31, de dilluns a dijous, de 9 a 18 hores i els divendres de 9 a 14 hores.