Premis MIDAS / dobooku 2015

dijous, 27 agost, 2015

Dobooku, magazine de disseny, estètica i obra pública i associació cultural sense ànim de lucre; presenta els PREMIS MIDAS / dobooku 2015 per a estudiants.

IMPORTANT: La data límit per a participar en els premis serà el pròxim 15 de setembre de 2015.

Els PREMIS MIDAS / dobooku 2015 van dirigits als alumnes de Grau o Màster a l’Escola de Camins que hagin realitzat un treball final de grau o projecte de màster relacionat amb les obres públiques o les infraestructures.

S’entregaran els següents Premis MIDAS / dobooku 2015:

• Premi MIDAS-SIMULSOFT al millor projecte realitzat amb el software MIDAS. S’entregarà al guanyador/a un premi de 1.800 euros.

• Premis dobooku als millors dissenys. S’entregaran als guanyadors/es una beca de pràctiques professionals remunerades en una oficina amb ampli reconeixement en el disseny d’infraestructures d’obra civil.

Els treballs presentats han de ser inèdits i realitzats durant el curs 2014-15 i han de resoldre els problemes tècnics i formals atenent a tots els aspectes que contribueixen a donar un valor de disseny afegit, humanístic i estètic al projecte de l’obra pública.

Per a més informació sobre les bases dels premis veure la pàgina web:  www.dobooku.com

Tant els treballs premiats com els finalistes seran presentats en un acte públic a l’Escola de Camins i publicats de forma online a la pàgina web dobooku.

Qualsevol dubte o interès, contacta amb info@dobooku.com

Presència en les xarxes socials:
www.facebook.com/dobooku
www.twitter.com/dobooku
www.linkedin.com grup dobooku
www.instagram.com/dobooku

S’ha de parlar de les Obres Públiques!