Sessions de benvinguda a l’estudiantat de grau de nou ingrés

dimarts, 14 juliol, 2015

El dia 4 de setembre l'Escola convoca les sessions d'acollida per als estudiants de nou ingrés als Graus en Enginyeria Civil i en Enginyeria d'Obres Públiques. La sessió d'acollida al nou estudiantat del Grau en Enginyeria Geològica serà el 2 d'octubre.

La finalitat d’aquestes sessions és explicar amb detall als nous estudiants el desenvolupament del curs acadèmic i del sistema de tutories, motiu pel qual, l’assistència és obligatòria. Les sessions tindran lloc llocs i horaris:

Grau en Enginyeria Civil: 4 de setembre, a les 9h a la Sala d’actes, edifici C2

Grau en Enginyeria d'Obres Públiques: 4 de setembre, a les 11h a la Sala de tesines, edifici C2

Grau en Enginyeria Geològica: 2 d'octubre, a les 9h a la Aula 001, edifici B1

Els estudiants de nou accés també hauran de completar l'enquesta d'inici de curs que trobaran disponible al web de l’Escola a partir del 15 de juliol.