Convocatòria de beques Nova Domus, per a estades de PDI o Doctorat al Canadà/USA

dilluns, 8 juny, 2015

El projecte Nova Domus posa en marxa una última convocatòria per oferir beques per a estades de Doctorat o PDI. La UPC participa en el projecte Nova Domus com a universitat associada (associate partner); no com a full partner.

Les beques ofertades són:
- 1 beca de Doctorat per per a persones de nacionalitat de la Unió Europea, per a una estada d'11 mesos a Canadà/USA, en una de les universitats de la xarxa Nova Domus.
- 1 beca de staff (PDI) pper per a persones de nacionalitat de la Unió Europea, per a una estada d'UN mes a Canadà/USA, en una de les universitats de la xarxa Nova Domus.

Termini per a la presentació de sol·licituds: des del 15 de juny fins al 15 d'octubre de 2015.