Premis MIDAS / dobooku 2015

diumenge, 31 maig, 2015

Es convoquen els Premis MIDAS - SIMULSOFT / dobooku 2015 per tots els estudiants de Grau o Màster de l’Escola de Camins de Barcelona (ETSECCPB) que hagi realitzat un projecte o treball en el curs 2014/2015. Es concediran els següents premis:

- Premi MIDAS-SIMULSOFT al millor projecte realitzat amb MIDAS. S’entregarà al guanyador/a un premi de 1800 €, patrocinats per Simulsoft Ingenieros.
- Premi dobooku al millor disseny. Es premiarà al guanyador/a amb una beca de pràctiques professionals en una oficina tècnica amb reconeixement internacional en el disseny de intraestructures d’obra civil.

La informació completa sobre les bases es poden consultar a la web dobooku.com o per mail a info@dobooku.com.

Es concediran els següents premis:

Per participar s’ha d’enviar el treball o projecte resumits en una proposta de 6 pàgines A4 al mail info@dobooku.com. Teniu fins el 15 de setembre del 2015 per entregar les propostes. L’entrega dels Premis es farà conjuntament amb l’acte de graduació de l’Escola de Camins, la programació final dependrà de l’agenda de l’Escola de Camins.

La informació completa sobre les condicions de participació es poden consultar a la web: http://www.dobooku.com/bases-de-los-premios-dobooku-2015/.