Properament es convocaran els ajuts “MOBINT 2015-2016”

dilluns, 18 maig, 2015

En les properes setmanes, la Secretaria d'Universitats i Recerca convocarà, a través de l'AGAUR, els ajuts “MOBINT 2015-2016”.
Aquests ajuts estan adreçats a l'estudiantat de les universitats catalanes, per fer una estada acadèmica de mobilitat, en el marc dels programes d'intercanvi internacional. L'objectiu és promoure la mobilitat estudiantil, mitjançant el finançament d'una part de les despeses que comporta la realització d'estudis en altres països.

Els estudiants que optin als ajuts esmentats hauran de tenir un bon expedient acadèmic i acreditar un coneixement suficient de la llengua de docència del país de destinació.

El termini per presentar les sol·licituds serà d'un mes a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, que està prevista per a la segona quinzena de maig.

Document informatiu sobre les MOBINT’2015-16: https://www.upc.edu/sri/docs-per-noticies/DescarregableMobint2015.pdf

Més informació a:

universitatsirecerca.gencat.cat · gencat.cat/agaur
@coneixementcat · @universitatscat
facebook.com/universitatscat

Aquesta informació està disponible al web: www.upc.edu/sri