Nova interfície gràfica d'usuari a ATENEA a partir de dijous 19 de febrer

dimecres, 18 febrer, 2015

A partir del dijous 19 de febrer ATENEA  disposarà d'una nova interfície gràfica amb l'objectiu de millorar l’experiència d'usuari .

La nova interfície s’ha dissenyat prenent com a base la informació recopilada de les enquestes realitzades al professorat i estudiantat sobre l'ús del campus, de les reunions d'interlocutors, del sistema de tiquets i de les peticions fetes directament al servei.

Per dur a terme aquest canvi hi haurà una aturada del campus virtual ATENEA.

Dia :  dijous, 19-2-2015
Durada :  de 6:00h a 8:00h
Descripció :  Canvi de l'interfície gràfica d'usuari

Guia ràpida del professorat, de l'estudiantat i del gestor on es mostra visualment els canvis més destacats de la nova interfície.

Per dur a terme aquest canvi hi haurà una aturada del campus virtual ATENEA.

Dia :  dijous, 19-2-2015
Durada :  de 6:00h a 8:00h