VI assemblea ordinària del CEEICCP

diumenge, 23 novembre, 2014

Del 13 al 16 de novembre va tenir lloc a la UPCT (Cartagena) la VI assemblea del CEEICCP. Hi van assistir dos membres de la DAEC, la Sara i l'Emeka, com a representants de l'ETSECCPB, una de les 13 Escoles que imparteixen el màster d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports a Espanya.

La setmana  passada va tenir lloc a la UPCT (Universidad Politécnica de Cartagena) la VI Asamblea General Ordinaria del CEEICCP (Consejo Estatal de Estudiantes de Ingeniería de Caminos, Canales y Puertos). En aquesta trobada hi van assistir dos membres de la DAEC, la Sara i l'Emeka, com a representants de l'ETSECCPB, una de les 13 Escoles que imparteixen el màster d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports a Espanya.

Aquest encontre és un punt de trobada anual entre totes les delegacions d'estudiants de Camins i sol contenir activitats diverses. El més destacable són les reunions, on es posen en comú els afers de cada centre, les seves peculiaritats i problemàtiques per tal d'elaborar informes i poder treballar conjuntament, tant entre nosaltres com amb el Col·legi o el Ministeri. A més a més, l’assistència a aquesta assemblea té una gran component formativa; els representants s'enduen una experiència molt profitosa que podran utilitzar a les escoles corresponents per millorar la seva tasca. Per últim es sol fer una visita tècnica a alguna obra característica de la ciutat d’acollida. En aquesta ocasió es va visitar la refineria i l’ampliació del port de Cartagena amb altres alumnes de la UPCT.

Pots llegir la notícia complerta a http://daec.camins.upc.edu/ceeiccp/assamblees/vi-assamblea-ordinaria