Programa de suport a l’acreditació del nivell B2 d’Anglès per a estudiants de 1r dels estudis de Grau

divendres, 21 novembre, 2014

Fins els dia 30 de novembre, els estudiants de 1r de grau, poden fer la prova de diagnòstic de nivell d'anglès per participar en el Programa de suport a l’acreditació del nivell B2 d’Anglès. Accedeix a la prova de nivell per la e-Secretaria opció 'Nivell d'idiomes'

Els estudiants del grau de l’Escola de Camins han de certificar en nivell B2 en llengua anglesa, per tal de poder-se titular. El Programa de diagnòstic, promoció i incentivació de terceres llengües, té com a objectiu donar suport als estudiants que han iniciat estudis de grau aquest curs perquè puguin assolir el nivell B2 d'una tercera llengua.

Ets estudiant nou de primer curs i tens un certificat oficial B2 en llengüa anglesa?

-> SÍ, tinc un certificat oficial B2: lliura'l a la secretaria del teu centre abans de l'1 de desembre.

-> NO tinc certificat oficial B2: accedeix a l’e-Secretaria i fes la prova de diagnòstic de nivell abans del 30 de novembre.

Més informació a la secretaria del centre i al web: https://www.upc.edu/sga/normatives/normatives-academiques-de-la-upc/estudiants-de-1r-de-grau-certifica-el-b2