Convocatòria “Premio Julián Sanz del Río” per a joves investigadors/es d’Espanya i Alemanya

dimecres, 29 octubre, 2014

Amb la finalitat d’incentivar la cooperació científica, humanística i cultural entre Espanya i alemanya, la Fundació per a la projecció internacional de les universitat espanyoles i el Servei Alemany d’Intercanvi Acadèmic- DAAD convoquen anualment, des del 2010, el “Premio Julián Sanz del Río”.

El Premi es concedeix a joves investigadors/es d’Espanya i Alemanya que s’hagin dedicat professionalment i de manera especial a l’altre país, contribuint així a l’entesa entre les dues nacions.

El “Premio Julián Sanz del Río” s’atorga anualment a diverses àrees del coneixement. En la present convocatòria està dedicat a l’Arquitectura i l’Enginyeria.

La cerimònia de lliurament del Premi tindrà lloc en el marc d’un acte conjunt de la Fundació Universidad.es i del DAAD que se celebrarà a Madrid en data pendent de confirmar.

Termini de sol·licitud: 6 de novembre de 2014 (data enviament postal)

Consulta la convocatòria al web: https://www.daad.de/miniwebs/icmadrid/es/16332/index.html