Habilitat Co: Sessions de divulgació a les universitats

dijous, 23 octubre, 2014

Emprèn UPC, amb la col·laboració d'Aracoop, ofereix sessions col·lectives per identificar els trets diferencials que l’economia social i cooperativa poden aportar a les iniciatives empresarials. Unes xarrades dinàmiques, participatives i basades en experiències reals.

Els objectius de la sessió són:

• Ampliar el coneixement de les empreses de l’economia social i cooperativa en els diferents àmbits d’activitat.
  • Identificar com l’economia social pot esdevenir una eina per enfortir i enriquir projectes empresarials.
  • Compartir el model de l’emprenedoria social i cooperativa amb estudiants universitaris.

La sessió tindrà lloc a l'espai Emprèn-UPC el dilluns 27 d'octubre a les 12h, i la professional Maria Batet, fundadora d'Els Valors d'Emprendre, serà l'encarregada de conduir l'explicació del projecte.

Formulari d'inscripció
Consulta el programa