Convocatòria de les beques AAD de suport al professorat adreçades a estudiants de màster

dimarts, 14 octubre, 2014

Oberta la convocatòria de beques per a les activitats acadèmiques dirigides de suport al professorat per al curs acadèmic 2014-2015. La beca està destinada als estudiants de màster, però l'activitat que hauran de fer els becaris serà de suport als estudis de grau.

L'objecte d'aquesta convocatòria consisteix en l'atorgament de beques perquè les persones beneficiàries contribueixin a la seva formació en els àmbits acadèmics i contribueixin també al procés de millora de l'aprenentatge dels estudiants universitaris, tant en temes d'atenció propera a l'estudiant com en l'elaboració de materials de suport a l'estudi, mitjançant activitats acadèmiques dirigides de suport al professorat per al curs acadèmic 2014-2015, de les universitats públiques del sistema universitari català.

El termini de la presentació de sol·licituds és fins al 20 d'octubre de 2014.

Les sol·licituds s'han d'emplenar per via electrònica a través de l'Oficina Virtual de Tràmits (OVT) a l'adreça electrònica: http://www.gencat.cat/ovt