Convocatòria de beques AREAS+, per a estades al Sud-est asiàtic o la Índia

dijous, 9 octubre, 2014

Oberta la convocatòria del projecte Erasmus Mundus “AREAS+” de beques de la UE (consorci d’universitats europees i del sud-est asiàtic del qual la UPC forma part).

En el marc de “AREAS+” hi ha beques per marxar al sud-est asiàtic (outgoings EU->AS) ; i també n’hi ha per a que vinguin estudiants, professors o PAS d’aquests països (AS->EU). Veure PDF adjunt.

En aquesta segona convocatòria, s’oferiran beques només de “target group 1” (TG1): per a persones que siguin de les universitats sòcies del projecte.

Les beques es dirigeixen a estudiants de Grau, Doctorat, professorsi post-doc que vulguin realitzar una estada acadèmica al Sud-est asiàtic.

El termini de presentació de sol·licituds és fins al 16 de desembre de 2014.

La possible incorporació dels becaris es preveu al llarg de l’any 2015.

Informació a través del web AREAS+: www.areas.polito.it (apartat "applications").

Sol·licitud a través de la plataforma: http://www.areasapplication.eu/application/