Becari@ FPI per realització de Tesis Doctoral a la UPC, Departament d'Enginyeria de la Construcció

divendres, 19 setembre, 2014

Becari@ FPI (Formació Professorat Investigador) per a la realització de Tesis Doctoral dins d'un Projecte d'Investigació del Ministeri de Ciència sobre la Identificació de Sistemes Estructurals a la Universitat Politècnica de Catalunya durant 4 anys.

Becari@ FPI per la realització de Tesis Doctoral dins d'un Projecte d'Investigació del Ministeri de Ciència sobre la Identificació de Sistemes Estructurals a la Universitat Politècnica de Catalunya durant 4 anys.

Més informació de la Convocatòria: BOE-A-2014-9185  i mitjançant un correu a jose.turmo@upc.edu

Termini de presentació de sol.licituds: divendres 26 de setembre a les 12:00 p.m a http://www.idi.mineco.gob.es

Podran ser sol·licitants totes les persones que estiguin matriculades o hagin estat admesos en un programa de doctorat pel curs 2014/2015. El compliment d'aquest requisist podrà acreditar-se durant 10 dies hàbils a partir del 26 de setembre. Per matricular-se d'un programa de Doctorat de la UPC es requereix estar en possessió d'un Títol d'Enginyer Superior o de Màster.

No podran ser sol·licitants els qui ja estiguin en possessió del títol de Doctor per qualsevol universitat espanyola o estrangera.

Es requereix un bon expedient acadèmic, coneixements d'estructures, base matemàtica, programació en Matlab i nivell alt d'anglès.

A partir de 16.000 €/any