Acte de Graduació Euroaquae 2013-2014

dimarts, 9 setembre, 2014

El dia 10 de setembre se celebrarà l’Acte de Graduació del Màster Erasmus Mundus Euroaquae del curs 2013-2014. L'acte tindrà lloc a les 11 hores, a la sala d'actes de l’Escola.

L’Escola de Camins enguany acull l’acte de Graduació del Màster Erasmus Mundus Euroaquae del curs 2013-2014, que s’imparteix a la University of Nice – Sophia Antipolis, a la Brandenburg University of Technology Cottbus, a la Budapest University of Technology and Economics, a la University of Newcastle upon Tyne i a la Universitat Politècnica de Catalunya.

L’acte comptarà amb la presència del Sr. Sebastià Olivella, director de l’Escola, el Sr. Philippe Gourbesville, de la University of Nice – Sophia Antipolis, el sr. James Bathurst, de la Newcastle University, el Sr. FranK Molkenthin de la Technische Universitat – Cottbus i el Sr. Manuel Gómez, professor de l’Escola de Camins.