Beques Fundació Ciutat de Valls per a estudiants OUTGOING

dilluns, 1 setembre, 2014

La Fundació Ciutat de Valls convoca les "Beques Europa" per a estudiants universitaris residents en algun dels municipis de l'Alt Camp que acreditin la concessió d'una estada acadèmica per al curs 2014-2015, amb reconeixement acadèmic, en qualsevol universitat estrangera, dins el marc de programes de mobilitat internacional.

S'otorguen 12 beques als estudiants amb més bon expedient acadèmic. L'import de la beca són 150 euros mensuals durant un màxim de 6 mesos.

El termini per a la presentació de sol·licituds finalitzarà el 31 d'octubre de 2014.

Podeu trobar la informació a l'apartat "Notícies" de la web del Gabinet de Relacions Institucionals i Internacionalització, www.upc.edu/sri i en el document adjunt.