Oberta la XVI Convocatòria dels Premis BASF Construction Chemicals

divendres, 27 juny, 2014

El passat dia 1 de juny es va obrir el termini per a presentar els treballs de fi d’estudis a la  XVI Convocatòria dels Premis BASF Construction Chemicals.

BASF Construction Chemicals és una empresa dedicada a la investigació, el desenvolupament, la fabricació, la comercialització i l’assessorament tècnic de la utilització de productes químics per a la construcció i sistemes per a la seva aplicació.

Poden optar als Premis BASF 2014 tots els estudiants de l’Escola de Camins que hagin presentat i defensat el treball final d’estudis a qualsevol de les convocatòries del curs acadèmic 2013-2014, amb independència de la titulació en el marc de la qual presentin el treball, competint en una única categoria.

Les bases dels Premis les podeu trobar en el web de l’Escola; dins l’apartat Universitat-Empresa.  El termini per a presentar-se a la convocatòria, està obert des del passat dia 1 de juny i finalitzarà el proper dia 2 de setembre de 2014.

El lliurament dels premis se celebrarà en un acte formal a l’Escola amb la presència de responsables d’institucions públiques i prestigiosos professors del sector.