Jornada de Portes Obertes del CFIS

dimecres, 9 abril, 2014

El proper dimarts, 6 de maig a les 17h, tindrà lloc a la Sala d’Actes de l’ETSEIB una sessió informativa dels estudis.

El Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) és un centre d’excel•lència de la UPC creat per captar, seleccionar, formar i tutoritzar alumnes provinents d’arreu de l’Estat amb capacitat i motivació suficients per cursar dues titulacions de grau en un màxim de 5 anys, una de les que es poden triar és l’Enginyeria Civil.

La Jornada de Portes Obertes consistirà en una presentació del CFIS i un debat posterior en el qual intervindran representants dels centres participants, també hi assistiran estudiants que actualment estan cursant alguna doble titulació i algun titulat, que explicarà la seva experiència i amb els quals podràs compartir les teves inquietuds.

Formulari d’inscripció