L'Escola acull la visita d'estudis de l'Aarhus University (Dinamarca)

dilluns, 7 abril, 2014

El 7 d'abril, 39 estudiants i 2 professors de l'Aarhus University, School of Engineering (Dinamarca), han realitzat una visita d'estudis a l'Escola de Camins.

La visita d'estudis s'emmarca en la col·laboració establerta recentment entre ambdues institucions: l'Aarhus University i l'Escola de Camins tenen un acord d'intercanvi Erasmus+ que permet l'intercanvi d'estudiants tant de grau com de màster.

El Prof. Miquel Estrada, Sotsdirector cap d'Estudis d'Enginyeria Civil i Camins, els ha fet una presentació de l'Escola, mentre que quatre estudiants d'Aarhus University han explicat posteriorment els trets més característics d'aquesta institució i l'estructura dels seus estudis.

A continuació, els estudiants han fet una visita guiada del Laboratori de Tecnologia d'Estructures (C1) i del Laboratori d'Enginyeria Marítima (D1).