divendres, 10 gener, 2014

El Col · legi Oficial d'Enginyers Tècnics i de Grau en Mineria i Energia de Catalunya i Balears convoca el VII Premi de Treballs de Final de Carrera d'Enginyeria en Mineria i Energia "Eugenio Corral".

Podran optar al premi, els alumnes precol·legiats de qualsevol Escola Universitària situada a Catalunya o les Illes Balears on s'imparteixin estudis de Grau o Enginyeria tècnica en Mineria o Energia, que hagin presentat en el curs acadèmic 2013/2014 els seus treballs o projectes de fi de carrera i que hagin obtingut la qualificació d'aprovats.

El termini per a presentar els projectes serà el 13/09/2014 a la seu del Col·legi de Barcelona o en qualsevol de les seves delegacions.

Consulteu les bases de la convocatòria.