Convocatòria de beques de la Fundació “la Caixa” per a programes de doctorat

dimarts, 10 desembre, 2013

Publicada la convocatòria de beques de la Fundació “la Caixa” per cursar un doctorat en universitats espanyoles, el temini de presentació de sol·licituds es tancarà el 24 de febrer del 2014.

Es consideren elegibles els programes de doctorat que es corresponguin amb els actuals programes amb Menció cap a l’Excel·lència i que, per al curs 2014 – 2015, hagin estat verificats conforme al RD 99 / 2011 i conservin, a més a més, la mateixa denominació que tenien anteriorment.

Igualment, consideraran elegibles els programes de doctorat que, encara que en el curs 2014 – 2015 no mantinguin el seu nom anterior, es corresponguin, segons un informe de la pròpia universitat, amb programes que hagin gaudit d’aquesta acreditació fins el curs actual.

Per a més informació, contacteu amb mijimenez@fundacionlacaixa.es