XI Premi Internacional abertis d'investigació sobre gestió d'infraestructures de Transport

divendres, 29 novembre, 2013

La càtedra abertis de la UPC otorga el Premi abertis d’investigació al millor  treball d’investigació inèdit sobre la gestió de les infraestructures i els serveis del transport, on el component d’anàlisi científic i modelització tingui gran rellevància.

Poden presentar-se: tesis doctorals, tesines, projectes final de carrera o altres estudis d’investigació desenvolupats per estudiants de qualsevol cicle universitari.

El termini de presentació de candidatures finalitza el 31 de desembre del 2013, el Premi està dotat amb 10.000 euros per les tesis doctorals i 4.000  euros pels altres tipus de treballs d’investigació.

Descarrega't les bases de la convocatòria

Per a més informació: www.catedrasabertis.com - catedra.abertis@upc.edu